divendres, 5 de febrer del 2010

BESCANO 31/01/2010

Diumenge passat vaig anar a correr la social de Bescano, fins ara no he tingut temps per penjar les fotos, aqui les teniu. La cursa va estar animada, al segon port em vaig despenjar definitivament del pilot principal i per darrera em va agafar un segon grupet molt nombros, vam entrar a sis i pico del primer, per cert els arbrits no em van agafar el dorsal i no surto a les clasificacions, llastima........ja sabeu son humans i tambe poden tindre errors.....
Tornem a repetir els quatre magnifics...Bona cursa del Pedro, Madrigal i Alentorn, enttrant els tres en el pilot principal

Sortida, gas...............

Ara ja anem rapit.....

Victoriano Ubeda, corredor btt

Octavi Fontane

Adriano



Jordi

Toni Cruz

Dani Perez

2 comentaris:

Anònim ha dit...

apa, com debieu disfrutar......jo demà volia anar a les preses, però encara no tinc llicència i no podrà ser.....a veure si ens veiem a cassà...

salut!!!

Unknown ha dit...

Q tal Beni a veure si ens veiem, ara mateix no ting ni ideia del que fare, massas cosas, pero m'agradaria anar-hi, x q a mes em queda a prop, saludos