diumenge, 8 de març del 2009

MONJUIC 2009,TROFEU GAVALDA

            Bones, desde q he sortit de la montanya magica porto pensant de com enfocar la cronica d'avui donat tot l'enrrenou que ha donat l'ultima volta per part de la capçalera de la cursa i corredors doblats, m'hagues agradat ser un espectador de luxe pero avui no ha pogut ser, circuit puja i baixa on la pujada cada vegada es feia mes dura i la baixada a mil on practicament no em donava temps de recuperar pulsacions, set voltes, quatre fetes amb el pilot davanter i les tres restants anar recupenrant fins arribar a meta,  a hores d'ara no ting cap foto, (estic segur de q el Xavi molt aviat les penjara i me les fara arribar per correu), i tampoc ting la classificacío final, si no estic equivocat en el podi han estat l'Adollf, Cherino i l'Octavi, per equips Cecoc, jo en un discret vint-i-cinque lloc aprox. 
            El que si he pogut veure ha sigut l'atac de l'Adolf i la resposta del Priego, a tot l'equip ens ha vingut molt be perque ens han agafat uns metres i ha fet treballar de valent als corredors de l'equip Cecoc, han estat una estona tirant del grup per reduir la distancia i crec que fins l'ultima volta no hi ha hagut el reagrupament, tambe he pogut veure com corredors importants petaven abans que jo o simplement no els he vist en tota la cursa, pero  el ritme a la pujada ha fet que fes una mica la goma i  adeu ja no he recuperat, lo bo estava per davant i jo ja no hi era. Al final polemica, sembla que un corredor doblat ha fet de pont per enllaçar un grupet perseguidor (i a la tibada nomes aguanta el Cherino) amb el cap de cursa. 
                 A la segona cursa de l'any ja tenim la polemica amb els doblats i sembla que la gent no te les coses clares, els doblats no poden intervenir en ajudes al cap de cursa, s'han de apartar o plegar, gran discusio avui per que a mes podia afectar la classificacío final. De versions dels afectats de tots colors. I evidentment en aquests cas, reglament en ma s'hauria de penalitzar a tot els que s'han posat a roda del corredor doblat, tot molt entravessat perque tothom veu les coses amb els seus ulls i evidentment tothom es bo i ningu fa les coses amb mala baba. 
                  El tema dels doblats es complicat, els circuits curts, el nivell puja cada any, hi hauran doblats a totes les curses de ciruit, avui els arbits tenien una tasca complicada i crec que el mes perjudicat hagues pogut ser l'Adolf (sense tenir cap culpa), pero el que esta clar que de moment és el més fort.
                      Per cert el meu equip fantastic.  

5 comentaris:

Miquel Angel Cherino ha dit...

Hola Santi,
jo penso igual que tu, gràcies per ser imparcial i posar les coses tal i com han passat.
Ens veiem a Figueres!

XAVI NOVELL ha dit...

Bona cursa Santi , en aquest circuit si acabes ja n'hi ha prou perquè ja et dic jo que costa aguantar-los !!!! molts records i ara tinc que recuperar-me perquè sinó malament anem.

SALUT !

Mengüi , Joan J.Mengual ha dit...

Hola Santi, que pestosa que es la cabrona, y a demas peligrosa la bajadita, que el que no podia subiendo se la jugaba bajando.
Pero como dice Xavi Novell, con acabarla y no pasarte nada , ya está todo dicho.
Pero.... me han comentado que Jordi Codony ha tenido una caida.
¿sabes algo?

Anònim ha dit...

si parlem de trampes molts tindrien que estar descalificats en aquesta vida,el que ha pedalat fort ha estat a davant i el que no ha pogut al darrera ,o tu no t´haguessis posat a roda.res que davant han estat els més forts i a entrenar més i treballar menys que al final ho conseguirem

Anònim ha dit...

Pues si que començeu be la temporada.....la meva pregunta es: i els àrbitres què fan a les curses, només apuntar els dorsals a meta? que no prénen decissions? o es que només vénen a cobrar?