dimarts, 17 de març del 2009

MALEIDA VORERA (PER NO DIR P...)

Bones companys, diumenge vaig anar a correr a Figueres, bueno correr realment poc per que a la tercera o cuarta volta vaig anar per terra. Va ser en una rotonda a la part baixa del circuit on el vent picava de cul i s'anava molt rapit, en aquells moment s'estaven escapant el Toti, l'Adolf i el Castella, no hi havia ningu del equip i teniem de començar a tirar, el primer en tirar va ser el Cuervo que casualitat de la vida va caure en el mateix lloc, pero sense fer-se massa dany per que va poder acabar amb una remuntada espectacular  feliçitats Cuervo, cau ell, estavem davat jo i el Cherino, agafo jo el comandament del pilot fem la pujadeta, el pas per meta i començem la baixada, gir a la esquerra vent de cul i velocitat, entro a la rotonda picat i miau miau, la roda de darrera patina i zas a terra lliscant fins a petar amb el 
cul i el canto de la vorera, vaig cardar una santa ostia amb tot el cul q em va deixar estes a terra del dolor, suposo que al Cherino se li deuria quedar un careto que deu ni do, duria pensar ostia el segon Grimaldo i al mateix lloc aquest pas no queda ni un am tot el q falta de carrera. A partir d'aqui primeres cures i l'odisea per tornar a casa em fotia tant de malt que no podia ni cambiar, poc a poc vaig tornar i com que ting l'hospital davant de casa vaig aparcar al mateix hospital i de cop a urgencias, va ser donar el nom i donar-me un yuyu que si no es pel mostrador caig a terra, a dins punxada de voltaren i radiografies, per sort res trencat i a esperar que surti el cop, merda merda merda. 
Diumenge tota la tarda amb gel i contestant a tots els companys per telefon GRACIES a tot l'equip per trucar o emviar correus, a la minima que pugui estic amb vosaltres fen-vos costat.
Van esplicar-me que l'Octavi tambe va caure, el vaig trucar i em va dir que tenia una mica de fisura la clavicula, fins dimecres no sabria les dimensions, bueno Octavi espero que et recuperis aviat Saludos. Res mes avui dimecres ting l'intencio de fer un test amb el rodillo a veure com em molesta la posicio, com pugi pedalar mitg be ja no em baixo, llastima que per Igualada no crec que arribi a temps, pero bueno a la que torni a tope Saludos a tots......

Poca rascada, tot va anar a petar al cul

El cul ja estava inflat, pero lo bo es que nomes toca a la galta esquerra el panorama de risa 

Tota la tarda amb gel, la moral a tope 

Menys mal que aixo ho cura tot

Comença a sortir el blau, no em baixo mes els pantalons per que sino.........

10 comentaris:

Miquel Angel Cherino ha dit...

Hola Santi,
deu ni dó el morat que t'ha sortit al cul! Quin mal que t'ha de fer!
Si que vaig pensar "hostia, la segona caiguda almateix lloc i en dos voltes seguides". La primera del Cuervo vaig estar a punt de no poder salvar-la.
La veritat és que el circuit és perillós, l'any passat va caure el Cebrián i es va trencar diverses costelles, i el diumenge als èlits també hi va haver diverses caigudes.
Espero que el test vagi bé i puguis començar a fer rodillo i aviat agafar la bici.
A recuperar-se!!!

Joan Gálvez ha dit...

Hola Santi, per el que es veu només es el fort cop, ja veig bque de moral estas a tope i a veure si ens veiem a Papiol.
Salut i a recuperarte.
Joan.

Joan Carles Castellà ha dit...

Company!!!! segur que aquest blau es de la caiguda???? …(no he pogut evitar-ho) conyes a part, espero que et recuperis molt ràpid i puguis agafar la bici ben aviat!!!

Anònim ha dit...

bufff, quin mal només de veure-ho. No et cambio pas el lloc.....i la cremada de la cuixa? jo les vegades que m'he cremat, les he passat canutes!!.......
Es que aquets carreteros esteu sonats, amb aquestes curses donant voltes a un pológon et jugues la pell!!! a mi no m'hi veuràs mai, je je je.....

apa, a recuerar-se!

Equip Ciclista Pinturas Grimaldo ha dit...

Apa, Santi, vaja cop et vas donar. No tinguis pressa per tornar, l’important és que recuperis bé.

Salutacions!

Anònim ha dit...

LO SIENTO SANTI,ESPERO QUE PRONTO ESTES RECUPERADOO...UN ABRAZO..

Anònim ha dit...

Santi ets un tio fort,si em passa a mi no se com estaria ara mateix,recuperat i sense preses que la temporada es llarga.Una abraçada.

XAVI NOVELL ha dit...

TINC UN AMIC MOLT LLUNYÀ QUE CADA DILLUNS PORTA EL CUL COM EL TEU .... BEN PETAT.... JEJEJEJ.

XAVALOTE ... PIM PAM I MOLTS ÀNIMS CRACK QUE ESPERO QUE ENS TROBEM AVIA'T ENCARA QUE SIGUI AL BAR AMB TOTA LA COLLA QUE ARA ESTEM DE DESCANS.

SALUT I ÀNIMS.

Anònim ha dit...

OSTI SANTI VIGILA AMB ELS ITALIANS I SOBRETOT AMB EL PRINCEP JA JA JA JA,AH¡ I NO ET PREOCUPIS QUE EL DE LA CUETA JA FARA LA FEINA

David Hospedales Salomó ha dit...

Recuperat, campió!!!!

David