diumenge, 25 de gener del 2009

SOCIAL TORROELLA 2009

Avui he debutat amb els colors del PINTURAS GRIMALDO 2009. Ha sigut a la cursa social de Torroella, alla ens he reunit uns 120/130 corredors per donar set voltes a un circuit de uns deu kilometres, en total han sortit 78 km a una mitja de 42. El circuit era la llarga recta que uneix Torroella amb l'Estartit, a les puntes dues rotondes per fer el gir, el trafic estava obert i aixo donava certa intranquilitat per que haviem de rodar sempre per la dreta. La cursa ha sigut força rapida jo realment no he patit molt pero al final les cames notaven el desgast, hi ha hagut una escapada per part del Morales, De Miguel i un frances que han arribat en solitari, en el pilot no hi havia capa equip capaç de neutralitzar-los, al final esprint per al pilot i a falta de cinc cents metres PATAPAM, montonera en la que m'he vist implicat i tururut vitoles aqui em acabat la matinal, no ha sigut res i cap a Calella que hi falta gent. Cal a dir que he vist al Team Galvesport molt fort i actiu, atencio amb tota aquesta gent que estic comvençut que aquest any tenen molt a dir a les curses de veterans.   

He sortit d'hora per poder fer un bon escalfament, al final 25+78 km.

El Robert ha sortit desde Calella per anar en bici fins Torroella, ha vist la cursa i de tornada amb mi a la furgo. Tranquil Robert que segur de tambe debutaras aviat. 

El Montgri, ja estic arribant.

Primera volta, acabem de començar.

Un bon pilot, amb un dia perfecte.

Atencio a tota aquesta gent, ja van com motos. A la foto Joan Galvez i company.

Amb l'Amat Artigas, primer organitzan i despres corrent.

Amb el Patiño, s'ha marcat una serie tot solet per neutralitzar una escapadeta, que ha posat tot el pilot en fila de un.

Aixo son les consecuencies de la caiguda, poca cosa per el que podia haver sigut.

7 comentaris:

Equip Ciclista Pinturas Grimaldo ha dit...

Ànims Santi, espero que las conseqüències de la caiguda siguin lleus i et puguis recuperar ràpid. Has estat el primer corredor de l’equip en córrer aquest any.
Ens veiem aviat!

Joan Gálvez ha dit...

Hola Santi, com no ens vem veure després de la proba, no sabia que habias pres mal en la caiguda.
Recuperat per Calonge.
Joan.

Mengüi , Joan J.Mengual ha dit...

Hoal SAanti, espero que no sea nada de lo de la caida, yo tambien me ví implicado , pero me levanté rapido y aun pude hacer tercero de categoria.

Haber si nos vemos en la Calonge el domingo.
Saludos Campeon

Unknown ha dit...

Gracies a tots precupar-vos, gracies Xavi per trucar-me. Puc estar content de que no ha sigut res, dema a entrenar i a provar el nou desarrollo als plats (52x38), diumenge estare a Calonge, sera un bon entreno.

Trueno ha dit...

hola Santi, un plaer haberte conegut, ens veiem a les Socials, tot i que vaig just de pasta i tinc dificil anar a les proximes dues, a mes estare d'examens tb.

ja et tinc el blog, ens veiem!

Xuminu ha dit...

Ei Santi, jo també vaig llepar, però per sort vaig sortir més baratu que tu i tot. Era la meva primera cursa social de carretera i no vaig tenir gaire bona estrena jejeje

Celebro que la caiguda no et suposes gaires conseqüències... a recuperarse i fins el diumenge a Calonge, on segurament repetiré.

Salut!

XAVI NOVELL ha dit...

... ès el que tenen aquestes Socials , sempre perillosses , espero que no hagi anat a més i ens veïem a Calonge , que almenys serà més llarga.

Salut crack !