dimecres, 24 de febrer del 2010

SOCIAL DE CASSA

A Cassa.........una de cal i otra de arena......Cal per que no vaig aguantar l'ultim kilometre a coronar amb el pilot l'alt de Santa Pellaia, a la baixada vaig remontar i fins hi tot a  Madremanya encara teniem el pilot a la vista, pero ja se sap o vas a mort per empalmar de seguida o la distancia comença a fer-se gran en un tres i no res, total bon entreno i arribada a set minuts.....ara be la bona: primer foto amb el pro Carles Torrent despres regalo del Patiño i de postre coneixo a la Mariona.......mati complet jajaja
Foto amb el Carles, un plaer

Lo millor del mati, regalo de la familia Massai, Gracies, segur que em veureu aviat rodant amb elll

 ja tardava .........va per tu company

Bueno Mariona ja tocava jajaja

Aixo es el menjador de casa, amb el millor trofeig..........

3 comentaris:

Anònim ha dit...

ostres santi, jo que em pensava que ens faries un munt de fotos i no vas poder aguantar el pilot.....a mi em va anar d'un pèl que no em quedo amb el teu grupet...vaig tallar just!!

be, un altre dia serà....salut i gas a la burra!!!!

Mengüi , Joan J.Mengual ha dit...

EYYYYYY.Santi, quin pati para que despues no empalmemos ehhhh.
Tenianmos unos compañeros de grupo algo escaqueados verdad.
Luego el tio del Bañolas que me hizo polvo con tanto ataque.
Aunque del grupo no nos siguieron y se descolgaron.
Bueno ahora ya fuera mariconadas, toca ponerse bien las pilas y a por la challeng.
Nos vemos el Domingo

Mengüi , Joan J.Mengual ha dit...

Noticia de Ultima Hora
Sabado dia 13 de Marzo Carrera en Palafrugell
Ya está colgada en la Web de la Federación