diumenge, 27 de desembre del 2009

SORTIDA PER CREMAR TURRONS

Avui sortideta amb la grupeta de Arenys de Munt, Calella, Arenys, Mataro, Vilassar, Argentona, Parpers, Vilanova, Font de Cera, Alella, Vilassar, Mataro, Arenys i Calella. Total han sortit 105 Km amb 3'5 hores. Avui per provar m'he aixecat abans per anar a correr mitja hora i despres agafar la bici, quant he acabat amb la bici apa tornem a correr fins a casa uns 3/4 d'hora mes, com no les cames trinxades de devo


A 3/4 de set jo ja corria (estic sonat)


Ja amb bici, de moment encara fosc


Sortida de Calella


En Quim, seguidor del blog. No se on ho he llegit pero la cuberta del darrera es provisional......


Jose, bon gregari del Mengüi per l'any que be.


Dani, podeu visitat el seu blog a http://daniperez7.blogspot.com/


Albert Banyeres com sempre com una moto


Ara toca tornar a casa corrent....pero amb solet, per cert em sobrava tot.....

2 comentaris:

quimontmany ha dit...

Hola Santi: La coberta vermella si que vas llegir bé que era provisional, però un provisional llarg. Ho vaig posar pel nenet de Canet, en Dani, que no la suporta. Jo com que la tinc al darrere no em fa tant mal d'ulls.Ara veient la foto, potser faré el canvi ja!!. Res més a reveure, que vol dir que a veure si et tornem a veure algun diumenge. Ah!! per cert, estàs molt fort i a més a més no en tens prou i vas a córrer. Serà que vols fer la Challange???.

Quim.

Mengüi , Joan J.Mengual ha dit...

Jo tio parece que estes disfrazado para ir por el dessierto.
Como teb machacas, corriendo a pie y bici, vas a salirte.

Ahhh mira mi bloq, que he puesto un aconcentración para el dia 17,y corre la voz
Saludos y bon any