dimarts, 9 de juny del 2009

SANT ADRIA, EMPURIABRAVA I MANRESA. 3 D'UNA TACADA QUINA PASADA


Despres de la cursa de El Mila, hem corregut tres curses més: Sant Adria, Empuriabrava i Manresa.

SANT ADRIA
Vaig classificar-me el vint-i-tres, escapada bona per part del Cuervo i l'Indio, per darrera Cecoc i Grimaldo contolant, punxada del Cherino, varies escapades dels Grimaldo, quant el Cherino remonta no soc capaç de posar-me a roda i perdo la posibilitat d'una bona classificacío.

EMPURIABRAVA
Estreno bici, anava mitg centimetre mes alt i amb un cinquanta de plat (no son excuses), em foto a la escapada bona i a poc del final em despenjo, el gruix del paquet acaba neutralitzant l'escapada (si jo hagues aguantat poder la classificacío hagues cambiat bastant). Al final esprint a meta i ja se sap de locus, acabo el vint-i-tres un altre cop

MANRESA:
De lo millor de l'any, escapadeta al inici de quatre corredors, el que fa que el grup circuli molt a poc a poc, en el primer port de montanya atac del Priego que ho peta tot, aguanto amb els escollits fins a deu metres de coronar, en la baixada no ting nassos de empalmar, em quedo sol una bona estona, el pilot m'atrapa un xic abans de començar el segon port, pujem tots plegats i a poc de coronar marxo tot sol, la baixada a mort, a cinc de Manresa el pilot torna ha agafar-me amb ells fins meta, torno a intentar pels carrers de Manresa pero ja es massa tard, esprint a meta i acabo el trenta pero amb molt bones sensacions. El proper cap de setmana a Vilassar......



1 comentari:

Pedrito ha dit...

Gracias Santi por mencionarme en tu blog.Espero que pronto los resultados te lleguen,ademas tu eres de los que te lo mereces por tu actitud.Saludos amigo y suerte en las proximas citasss.Sobre todo hacer EQUIPOOO.