dilluns, 18 de maig del 2009

EL MILÁ, TARRAGONA

Bona cursa ahir a El Milá (Tarragona), pero molt emprenyat.....
primer:a dos kilometres del final em vaig adonar que per segona vegada aquest any que  perdia els cargols dels plats i no podia posar el plat gran, per sort no vaig trencar res i vaig poder continuar amb el plat petit pero sense cap opcio de cara a meta com a minim per donar un cop de ma als companys...
i segon: un cop a casa miro les clasificacions i quedo flipat primer al veure al Pedrito clasificat en sise lloc per darrera del V60 i despres miro la meva clasificacio i quedo cagat, els arbrites (que ja ho sabem que son humans i es poden equivocar, pero a l'hora de cobrar segur que no s'equivoquen), l'havien cagat amb la meva clasificacio posant-me el seixanta i pico (una mica més i em foten l'ultim) i jo recordava que havia entrat junt amb el Mengual i el Joan Oliva, despres m'arriven les fotos del Xavi i encara més enrraviat quant em veig a la arribada junt amb els meus companys, i crec que no soc l'unic amb aquesta situacio, per properes curses caldria que algu portes una camara de video per als arbits o be demanar-li al Xavi les fotos, en fi trecents km en cotxe, seixanta en bici, tres horetes de cotxe, una i mitja de bici, peatges, benzina, tot per tres puntets,per cert aixo si, he pillat un bon regalo:una caixa de donuts que a la dona i a les filles els hi ha agradat més que si hagues portat un ferro.
A la cursa escapada del Xavi Perez i el Pedrito a les primeres voltes, despres caiguda de l'Adolf (espero que estigui bé), i poca cosa mes, llastima de no haver pogut posar a ningu mes a l'escapada, nosaltres per darrera l'unic que podiem fer era controlar junt amb els cecoc i aixi fins a meta.  

La meva arribada, amb plat petit pero estic segur que no era ni de bon tros el seixanta i pico.

Un altre vegada els cargols a prendre vent i jo penjat..

oh le le oh la la.... aixo el millor que hi ha jajajaj
FORÇA BARÇA

3 comentaris:

Joan Gálvez ha dit...

Hola Santi, aixo del plat deu ser per lo fort que estas, i la clasificació ja es cosa dels senyors arbitres.
Salutacions i fins a Sant Adriá.
Joan.

Mengüi , Joan J.Mengual ha dit...

Santi, eso deberíamos de empezar a pensar que la única manera de solucionarlo es que al darnos el dorsal a principio de temporada, también nos diesen el chip (aun pagándolo, valdría la pena).
Deberíamos de hablarlo entre todos y planificar para que la temporada que viene lo pudiésemos tener.
A mi personalmente, en 2 carreras, también me ha pasado, y o eres un gallito y te haces notar para que cuando pases te vean clarito, o nos volverá a pasar.
De todas formas, esto de la challeng, es creo que solo ha de ser obsesión de algunos con opciones, y el resto pensar en picar ticket en alguna.Para que le podamos dar el ramo a la parienta y se consuele con nuestras majaderías.
Bueno nos vemos el Domingo

Pedrito ha dit...

Animos campeon espero que pronto subas al cajon,en este equipo todos tenemos la oportunidad,saludos y hasta la proxima.ALBITROS SIN COMENTARIOOOSS.