dijous, 20 de novembre del 2008

RESPECTE ALS COMENTARIS

Voldria disculpar-me a tots els que heu fet comentaris i no han sortit publicats, (ara ja hi son tots). Resulta que tenia l'opcio agafada de moderar els comentaris i no estava al cas, pero a mes a mes no estava al lloro per si la gent els hi feia o no, i jo tant tranquil, jo pensava...... la gent no et comenta per que tampoc no ets gaire conegut, aixi que bueno, tranquilitat que tampoc passa res. Ara enteng com el Pareti em deia per telefon, que passa que no em publiques els comentaris i jo no entenia res, avui despres de rebre un mail d'en Xavi m'he posat a mirar la configuracio i he vist el que pasava, ja esta tot solucionat, aixi que Gracies a tots i vaig a intentar contestar a tothom. Gracies

2 comentaris:

Equip Ciclista Pinturas Grimaldo ha dit...

Hola Santi. Coses d’aquestes ens passen a tothom, anem aprenent sobre la marxa. Tens una opció a la configuració del blog que pots utilitzar molt útil: cada vegada que et deixin un comentari al blog t’envia un correu electrònic a la teva adreça electrònica avisant-te, així no has d’estar pendent de quan t’arriben.
Què vol dir que ets poc conegut? Crec que té que haver poca gent a dins del món dels veterans que no et conegui i, sinó al temps...

Anònim ha dit...

hola santi em pensava que encara estavem a l´epoca franquista ja que moltes opinions bones no sortien al blog,jo pregunto.no era una mica de censura tot això.elias