dilluns, 22 de juny del 2009

TRES NACIONS 4:18:00, 22e CLASSIFICAT

No hi ha manera de pujar cap foto o sigui que us explico, si puc demá ja penjare quatre fotillos que vaig fer abans de perdre les piles en un intent de fer fotos en mitg tram de Meritxell, li ting de posar un celo a la tapa de les piles per que sino no guanyo per piles.
La veritat que aquesta marxa no es el que jo vaig coneixer al 90 i pico, i no ho dic per la organitzacio que em sembla quasi perfecte (tot menys l'encarregat de escriure el meu nom i el club al que pertanyo, em va posar SANTI ESTRAUE, I SENSE CLUB, ja us podeu imaginar a les classificacions malament i el diploma otro tanto en fi........., organitzacio un 9'5 pero el que em va soptar més es la poca gent que hi va anar 'sols aprox 560' i que jo sapiga sempre ha sigut despres de la Quebranta, no se per a mi es una marxa indispensable, el paisatge inmillorable, les pujades de tour, el kilometratge asequible , etc.....,crec que es marxa per a mil tios/es tranquilament.

Arribem dels ultims al carrer de sortida, aixo fa que ens passem deu km a fondo per conectar amb el cap de cursa, un cop a davant nomes esperar creuar la frontera per començar a pujar, la veritat es que en tota la pujada a Envalira he anat molt comode, suposo que anar amb un 34/50 ha sigut clau, el vint-i-tres ni le posat i les maximes pulsacions han sigut de 172, la veritat que he coronat i al veure el temps que duia (3 hores i pico) em pensava que faria un temps catastrofic he malait no haver apretat als ultims km per enganjar un grupet d'unes sis o set unitats que ens treien uns dos cents metres, al final ha sigut clau per que hagues pogut entrat amb tres o quatre minutets menys, pero bueno amb els tres companys que he coronat em fotut una baixada a mort que crec que no hagues imaginat mai, la segona pujada mes curteta i per sort amb el vent de cul ha sigut un plis, de seguida estavem cap a vall i ara ja fins a meta, molt de vent, de vegades de costat et feia anar d'un costat a l'altre. Arribada a Puigcerda pujada al poliesportiu, el Garmin em marcava 4:12 ostia flipava per que tant malament no havia anat, pujada a mort...piiiiiiip el chip marcava el final de cursa, al meu rellotge 4:15 el de la organitzacio 4:18, suposo que no vam iniciar al mateix temps......
Al web del Club ciclista Puigcerda hi han les classificacions penjades, mirant-les veig que he quedat el 22 de 500 i pico, i el temps del primer 4:05, ho sigui nomes he perdut 13 minutets, doncs no esta tant malament, el dia que aprengui a patir una estoneta no se que pot passar......
Ara toca pensar amb diumenge a Palleja, suposo que ja tindre els plats que em toquen uns FSA de carbono, pero ara amb un 53/39 no se com anire pero si soc capaç de fer-ho rodar ai mare ...si no posare el 52/36 que anava força be a principi de temporada.
Res mes BONA REVETLLA A TOTS, FELIÇITATS A TOTS ELS JOAN I JOANES i foteu-li pinya al cava i a la coca, dimecres a les set del mati entreno per cremar-ho tot i ja esta......