dilluns, 27 d’abril del 2009

CAP DE SETMANA A TORROELLA

Aquest cap de setmana he estat a les dues curses celebrades a Torroella corrent dissapte la crono del Campionat de Catalunya i diumenge la prova en ruta.
La crono celebrada dissapte vaig quedar el 16 de la general i 11 V-40, content per el resultat donada la poca preparacío que duia per aquests tipus de proves, desde aqui agraeixo a la botiga FREEBIKE de Blanes el que em deixes una cabra per poder participar-hi, el guanyador ne V-40 va ser l'Adolf seguit del Cherino i tercer el Toti, en V-50 va guanyar el Mengual i en V-60 el Maya. Sera questio de preparar una cabreta, un casc tipus formula 1 i unes sesions al tunel del vent........
La prova en linea el diumenge ja va ser una altre cosa, primer el temps, no va parar de ploure fins l'hora de marxar em sembla q nomes plovia a Torroella, aixo va donar un plus de duresa que la cursa en si no tenia per que el circuit era tot planer amb un final en un carrer de Torroella que picava força anunt, l'equip va funcionar com el que som un equip, estavem sempre on mes o menys teniem d'estar, fins que a l'escapada bona aconseguim estar-hi el Madrigal, Hidalgo i jo juntament amb el Cherino, Casanova, Gazquez i el Toti. El guanyador va ser el Madrigal seguit del Cherino i tercer el Gazquez, per equips PINTURAS GRIMALDO. Jo vaig entrar el sise i per darrera meu el Hidalgo, s'ha de dir que una escapada amb corredors com el Toti, Cherino, Casanova, Hidalgo o Madrigal i amb la pluja que queia almenys per mi que soc un tiu sencill et fot una pujada de moral que val per l'entreno de tot una setmana i em sembla que aixo es el que em faltava ultimament. Propera trinxada a Tarragona (El Millas).
Sortida el dissapte a la crono, (ja tardo a demanar hora per el tunel del vent).
Foto Xavi Navarro.
Arrivada del diumenge, xop fins les orelles peró amb una rialla especial. Foto Xavi Navarro

6 comentaris:

Anònim ha dit...

ei, felicitats pel teu bon resultat. Sembles un pro amb aquesta cabra,.....pèrò ja tens carnet de pastor? je je je......

Joan Gálvez ha dit...

Hola Santi, enhorabona per el sisè lloc a la cursa de diumenge.
Ens veiem el 17 a El Milà.
Salutacions.
Joan.

Equip Ciclista Pinturas Grimaldo ha dit...

Ja vas agafant el ritme i et veurem moltes vegades per davant. Molt bona cursa la que vas fer a Torroella.

Ciclisme Català ha dit...

Nou bloc de ciclisme català, principalment de la categoria juvenil.
Us invitem a visitarlo.

Mengüi , Joan J.Mengual ha dit...

Santi, el domingo te curraste el sitio, la escapada con los galgos es de mucho merito.
Ole tus cojones.
Si quieres mejorar la crono, ya sabes pide a los reyes que te traigan una cabra y a sacar leche se ha dicho.
Eso si el casco es beri important.

Unknown ha dit...

moltes gracies a tots per el suport.