dilluns, 9 de febrer del 2009

EN EL BON CAMI

Q tal companys, ahir varem disputar una bona cursa a La Bisbal, a hores d'ara ja estaran escrites un munt de croniques de la cursa, per lo tant feina feta. Cal dir que em vaig trobar força be durant quasi tota la cursa, sempre als llocs davanters i fins l'ultim pas per Rupia anava en el grup de davant i a cent metres de coronar vaig fer la goma pensant que per darrera ja em pasarien fins enllaçar, pero no va ser aixi, anava l'ultim del grup per que s'havia tallat a la recta quant picava vent de costat i jo sense saber-ho, total em vaig trobar sol amb el Jose Mª Benitez direccio La Bisbal i el grup despenjat ens va agafar, tots junts vam caçar al grup de davant just a l'entrada de La Bisbal pero sense cap opcio ens els llocs davanters.
Bueno al menys les bones sensacions començen a correr per les cames, el que passa es que la gent esta molt forta i es presenta una temporada força animada.
Desde aqui tambe donar tot el soport al Joan Galvez que dissapte va patir una forta caiguda quant entrenava per la seva zona. Que et recuperis aviat.
Us deixo amb algunes fotillos, vaig a despertar al personal.

Cap a a La Bisbal, viam que em passa avui......

Primers kilometres per darrera, el Gran Massai em va comentar que tenia molesties a la cama.

El Massai d'aprop, avui protagonista
Foto al estil Diegoweb, el Massai una altre vegada, com xupa camara aquest vailet

El company Octavi, poca montanya per a ell avui.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

joder, vas sobrat....jo tenia prou feines a mantenir-me sobre la bici i tu fent fotos!!!! ja ja ja....

Amat Artigas Personal Blog ha dit...

Molt bona cursa companyer!
Ens veiem a la propera!

Amat Penaca

XAVI NOVELL ha dit...

ets un puto crack !!! ja li he dit al Diegoweb que te rival a Catalunya ..... avia't ens posarà el Diego fotos de la bisbal.

Records i les millors fotos que m'han fet mai, les teves.

SALUT !!!!!

Mengüi , Joan J.Mengual ha dit...

Campeon, ya empiezas a sentir buenas sensaciones en esas piernas, haber si me prestas algo de sensaciones buenas a mi para cuando la carretera se enpina.
JaJa, es que a la que se pone algo de punta, me pongo cachondo y se me vá la fuerza, me creon que los monticulois son pezones.
Bueno espero que nos veamos por lo menos en la salida de Bescanó, por que luego en carrera con las subidas que dicen que hay, seguro que no nos vemos.